Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. januar 2011 - 16:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Signatur på mail i "Send til" funktionen

Dette spørgsmål kunne ligeså godt ligge under XP eller Outlook, for problemet er på begge Windows versioner, og jeg ved ikke om det har noget med Outlook at gør, men det vil jeg tro det har.

Vi har en automatisk udrullet email signatur i Outlook, men hvordan får man en signatur på mail, hvis manb højreklikker på en fil på skrivebordet og vælger send til postmodtager?
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2011 - 16:52 #1
Menulinie > Indsæt >  Signatur
Avatar billede jabler Nybegynder
18. januar 2011 - 19:49 #2
Hej
Jeg ved det faktisk ikke rigtigt for dengang jeg fandt ud af det havde jeg ikke læst dit indlæg, da jeg er nybegynder herinde har jeg lidt svært ved at finde rundt herinde, jeg havde kun set et navn, men ikke noget tekst, så havde jeg set din tekst først kan jeg sige at jeg har gjort lige som du skrev.

hilsen

jabler
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2011 - 19:58 #3
Det har du ret i :-)du har lagt din komentar i en anden tråd, men pyt
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. januar 2011 - 20:23 #4
#2 dur ikke, det skal være der automatisk, ellers får folk ikke gjort det.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
01. marts 2011 - 14:15 #5
Ingen der har en brugbar løsning?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
06. maj 2011 - 12:04 #6
Har ikke fundet en løsning