Avatar billede hajl Nybegynder
18. januar 2011 - 09:56 Der er 3 kommentarer

Auto opsætning af konto

Hej her inde

Nogen der har et kendskab til en lille bat fil eller ligne som kan sætte ens konto op ved at den spørger efter mail adresse og kode til forud different pop3 og smtp server ?

Gerne en universal der virker til de fleste mail programmer
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2011 - 16:33 #1
Mener dengang jeg oprettede min mail på Get2net, der kunne jeg downloade mit opsæt fra deres side til en fil hvor det hele blev kørt fra. Er det det du søger?
18. januar 2011 - 21:46 #2
... jeg kan bekræfte 'trixet' fra Get2Net tiden for laaaaang tid siden... Har ikke se/oplevet noget siden da ...

---
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2011 - 16:15 #3
Ja det er nok snart 10 år siden hihi.
Mærkeligt man ikke kan gøre det mere. Det letter jo hele proceduren, og så har man en fil man kan bruge når man skal geninstallere. Synes faktisk det var smart.