Avatar billede Jensjul Nybegynder
16. januar 2011 - 22:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny Strømforsyning

Jeg skal bruge en ny strømforsyning da jeg bestiller nye bundkort og grafikkort, processor og ekstra ram

Jeg skal bestille
Kingston ValueRAM 2x2 GB 1333Mhz
Athlon II X2 245 2 MB (AMD Processor in a Box)
Gigabyte GA-MA770T-UD3
Gigabyte GV N460OC-1GI
Jeg har allerede kabinet.

Der står på den nuværende strømforsyning der er i kabinnet at det er 180W (Way to low)

Og output står der 180W og 12V

Endtil videre har jeg fundet http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=794052
Vis i finder en strømforsyning eller har nogen indvendinger eller råd eller jeg gør noget forkert skrev gerne et svar
Pris mæssigt må det helst være 200 - 350 kr
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
16. januar 2011 - 23:05 #1
Husk at se på Db, så du ik får en der larmer af H til.

Dem der er ekstra silent, kører typisk med en meget stor blæser
Avatar billede Jensjul Nybegynder
16. januar 2011 - 23:12 #2
Der står 18 DB det er ikke sørligt meget der hvor jeg arbejder er der godt nok for høj DB den er 80. har lært om DB :)
Avatar billede Jensjul Nybegynder
17. januar 2011 - 00:52 #3
Vis der er nogen der har lyst til at tjekke de komponenter jeg køber og råder mig til at købe ekstra blæsere må i også gerne sige det
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2011 - 07:42 #4
din valgte strømforsyning er ok, og delene passer fint sammen - så bare køb.
Avatar billede Jensjul Nybegynder
17. januar 2011 - 15:06 #5
Skriv et svar og jeg tildeler point lidt har jeg begyndt at lære om den her side,

Tak for svaret :)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2011 - 16:31 #6
ok