Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
16. januar 2011 - 13:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværks HDD

Hej med jer.

Jeg sidder og kigger efter en netværks HDD. Her har jeg f.eks. kigget på en fra Netgear:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/lagringsenheder/harddisk/NGSTORA/netgear-stora-nas-1tb

Kunne det være et godt forslag eller skal jeg kigge efter noget andet. Det skal gerne være i den prisklasse eller billigere.

Jeg vil også meget gerne høre om det kan lade sig gøre at slå det fra så man ikke kan tilgå den ude fra. Altså at man kun kan tilgå den på hjemme netværket altså internt.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Christian Schmidt
Avatar billede japping Nybegynder
16. januar 2011 - 13:25 #1
Dn router bestemmer hvilke pc'ere og servere der må have forbindelse til internettet.

Jeg vil anbefale dig at kigge på strømforbruget. Se evt. mit indlæg her: http://www.eksperten.dk/spm/928287#reply_7713560
Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
04. august 2011 - 18:34 #2
.