Avatar billede Hejgutter Nybegynder
16. januar 2011 - 12:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gendannet dokument problemer - svar søges....

Hej alle

Er ny på forummet, men har allerede et spørgsmål, der er lidt presserende.
Det handler om jeg er igang med en stor opgave i skolen, som jeg har skrevet 7 sider på, men i min hast kom jeg til at slette det fra min usb.

Jeg har gendannet dokumentet, men problemet er at der udelukkende bliver vist en masse mærkelige tegn.
Der står at det er et worddokument og ved egentlig ikke hvad jeg skal gøre lige pt så håber i har nogle gode råd.

100 point bliver tildelt.
Avatar billede Hejgutter Nybegynder
16. januar 2011 - 12:43 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. januar 2011 - 13:40 #2
Beklager - jeg ved ikke hvordan du har gendannet dokumentet, men der er intet i det, der kan bringes til noget læsbart.

Jeg har:
* Forsøgt med words indbyggede reperationsværktøj
* Forsøgt med Ontrack EasyRecovery værktøj for Word filer
* Undersøgt filen i en teksteditor - der er absolut intet der minder om word-header eller klartekst.
Avatar billede Hejgutter Nybegynder
16. januar 2011 - 13:44 #3
jeg brugte easyrecovery til at gendanne den fra usben
Avatar billede milter Ekspert
18. januar 2011 - 20:01 #4
Jeg har også prøvet diverse metoder. Ingen virkede, så jeg tror, du må starte forfra.

Er du sikker på, du har valgt den rigtige fil til gendannelse?
Avatar billede Hejgutter Nybegynder
19. januar 2011 - 17:31 #5
da jeg gendannede den spurgte den ikke om noget format eller fil som jeg kunne gendanne den i det gjorde den bare
Avatar billede Hejgutter Nybegynder
19. februar 2011 - 20:16 #6
h