Avatar billede mrandersb Nybegynder
15. januar 2011 - 16:11 Der er 4 kommentarer
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2011 - 16:48 #1
Tror det billigste er at få hjælp til det hos forhandleren. En forkert måde at skille den ad kan ødelægge den. På en del biler ligger startspærren integreret i nøglen, og går den kaput kan du ikke starte bilen med den nøgle mere.
Avatar billede milter Ekspert
15. januar 2011 - 17:58 #2
Prøv at sende en email til det her firma. De har sparet mig for et par tusinder til Renault.dk:

http://www.keyrepair.co.uk/keys.html

Godt nok er de mest til Renault, men måske kan de hjælpe, hvis din Hyundai-forhandler skal have en formue for det :-)
Avatar billede 2600mads2600 Nybegynder
15. januar 2016 - 20:32 #3
hej mrandersb

jeg ville anbefale www.carkey24.dk
han er meget dygtige og hurtigt til bilnøgler , Fjernbetjeninger og Immobiliser.

findefejl diagnoser startspære skifte..

med venlige hilsen
Avatar billede 2600mads2600 Nybegynder
15. januar 2016 - 20:33 #4
www.carkey24.dk

han laver alt til meget billige priser... ikke dyrt...