Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2011 - 13:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bliver ved med at boote i RecoveryConsole - win2008R2

Jeg har en server der bliver ved med at boote i RecoveryConsole, og jeg kan ikke få lov til at boote almindeligt.

Når jeg trykker F8 ved boot, for at komme ind i fejlsikret eller ligende, så hopper den stadig tilbage til Systemrecovery næste gang.

Jeg kan se disken er fin nok, men jeg vil bare ha lov til at boote almindeligt
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2011 - 15:44 #1
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/winservergen/thread/e0df6660-d10b-4459-a1d3-35c18324857c

Oprettede den på Microsoft's forum i håb om at der et af stederne ville komme et svar :)
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2011 - 05:24 #2
Jeg gav op efter over to timer med MS Guld support i telefonen. Så en restore fra vores backup var desværre nødvendig. Det piner mig at ikke engang MS kan finde ud af at bryde det reboot loop.

Der er også flere på deres eget server forum med samme problem, men MS har ikke svaret nogen af dem.

Jeg håber meget at der kommer en SP1 som fixer dette problem