Avatar billede nikolajs12 Nybegynder
12. januar 2011 - 14:11 Der er 1 løsning

Ajax loade når siden starter

Hej

Jeg er lige begyndt på Ajax, og tænkte mit første projekt kunne være at lave en gæstebog, hvor jeg bruger ajax og php, har fint styr på phpen, men skal lige have lidt hjælp til ajaxen.

Har lavet sådan at man kan poste via ajax, men vil gerne have sådan at indlæggene loades via ajax, så ens ejet indlæg med det samme vises efter det er postet.

Har lavet dette kode.

http://pastebin.com/E7iVzwaw
Avatar billede nikolajs12 Nybegynder
12. januar 2011 - 15:23 #1
Fandt ud af det, beklagede jeg lavede en tråd.