Avatar billede Thomaz-N Nybegynder
12. januar 2011 - 12:06 Der er 7 kommentarer

Formatering - Tastetur vil ikke starte

Min Computer trænger til en komplet formatering, men hver jeg sætter CD'en i og genstarter computeren, står der selvfølgelig "Tryk på en tast for at forsætte" men tastaturet gider ikke starte op så den forsætter bare og starter windows op, og det gælder det samme hvis jeg går ind på boot menuen. og jeg har prøvet flere forskellige tastetur. nogen hjælp :)
12. januar 2011 - 12:17 #1
Gætter på at der er tale om et USB baseret tastatur ?
Avatar billede Thomaz-N Nybegynder
12. januar 2011 - 12:21 #2
Det er ikke helt galt
12. januar 2011 - 12:24 #3
... er der mulighed for PS/2 baseret 'staveplade' (tastatur) ?
Avatar billede Thomaz-N Nybegynder
12. januar 2011 - 12:26 #4
Nej har desværre ikke sådan en til at lægge har kun tastatur med usb
Avatar billede thov Forsker
12. januar 2011 - 12:28 #5
Ja, så skal du i BIOS og aktivere 'Legacy USB support'.

Den tast (<F2>, <F3> eller hvad det er for en), virker lige i power-on sekunderne.
Avatar billede Thomaz-N Nybegynder
12. januar 2011 - 12:46 #6
Det virkede @thov jeg takker for hjælpen
Avatar billede thov Forsker
12. januar 2011 - 13:10 #7
Velbekomme :-)