Avatar billede denfriis1 Nybegynder
12. januar 2011 - 08:51 Der er 5 kommentarer

Manglende visning af tilgængelige opdateringer i update oversigten??

Hej alle..
Min pc er en hp dv 6649eo med vista home premium 32 bit..Og jeg oplever at når der er opdateringer tilgængelige i update oversigten kan man ikke se hvilke opdateringer det rent faktisk er men kun at der nogen tilgængelige?? Dvs jeg ikk kan ha styr på hvilke opdateringer som jeg installerer?? Microsoft update support rådede mig til at køre mine recovery dvd´er da de kunne se der var korrupte filer i update loggen "fejlkode 0x80070490", så jeg geninstallerede computeren et par gange via både recovery processen på harddisken og så recovery dvd´erne men lige lidt hjalp det?? Samme fejlkode er der stadig siger de inde på microsoft support?? Dertil skal siges at jeg oplever det på 3 andre computere i min omgangskreds og det eneste fælles er at jeg har norton 2010,ccleaner,teamviewer og så det sædvanlige som adobereader og flash,samt messenger installeret på dem alle??Er der en venlig sjæl derude som kan hjælpe mig lidt på til at løse dette problem??

Mvh Dennis Friis,
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2011 - 09:33 #1
Avatar billede Computer-Daniel0511 Nybegynder
12. januar 2011 - 18:59 #2
Jeg har samme problem dog oplever jeg ikke denne fejlkode hopper frem, og windows update vælger automatisk de vigtige opdateringer... problemet ligger i at jeg ikke kan gå ind og krydse af hvilke jeg ønsker og ikke ønsker. Og den vælger sjældent valgfrie opdateringer.
Avatar billede denfriis1 Nybegynder
13. januar 2011 - 15:00 #3
Hej treatmenice..
Det du henviser til med linket har jeg allerede prøvet med supporten fra microsoft som sendte mig en vejledning i hvordan jeg nulstillede update men fejlen bliver ved med at optræde i loggen og den hopper ikke frem af sig selv men altså kun noget microsoft har kunnet tyde ved jeg indsendte fejlrapport til dem!!
De er nu gået med til at jeg får en ny produkt nøgle af dem og jeg så selv skaffer en ny vista skive og laver en ren installation.. Og derefter vil jeg prøve at indsende en ny fejlrapport til dem "microsoft" og se om problemet stadig er der..

Mvh

Dennis Friis
Avatar billede denfriis1 Nybegynder
13. januar 2011 - 15:09 #4
Hej computerdaniel

Jeg er ny på dette forum og ved ikke om det er på sin plads at komme med forslag,men vil lige prøve alligevel!!
Prøv at indsende en fejlrapport til Microsoft på dette link og det er gratis https://support.microsoft.com/oas/default.aspx?gprid=6527&st=1&wfxredirect=1&sd=gn

Derved kan Microsoft evt se at der er flere som har dette problem og evt få løst det hurtigt..

Mvh Dennis Friis
Avatar billede Computer-Daniel0511 Nybegynder
13. januar 2011 - 17:20 #5
Jo tak :)