Avatar billede nca Juniormester
11. januar 2011 - 10:52 Der er 1 løsning

Alternativ til NTSet

Jeg har i mange år haft stor glæde af komponenterne i NTSet, når der skulle trækkes informationer ud af ADet.
Efter overgang til Windows 7 er der opstået problemer med radmin32.dll, så jeg er nødt til at køre programmerne i kompatibilitetsmode.
1. Er der nogen der kender en løsning på radmin-problemet?
2. Er der nogen der kan anbefale andre opdaterede komponenter til at fiske data fra ADet?
3. Er der evt. andre måder at få de samme oplysninger på i Win7?

Håber at nogen har svar på ét eller flere af spørgsmålene.
Avatar billede nca Juniormester
26. januar 2011 - 07:43 #1
Spørgsmålet lukkes.