Avatar billede binders049 Nybegynder
07. januar 2011 - 18:19 Der er 2 kommentarer

Batteri/ strøm ikon mangler

Jeg er løbet ind i det problem at mit batteri-ikon mangler ned i proceslinjen på min bærbare computer. Computeren køre med windows 7. Jeg fik en virus på computeren som kom fra spyware tool. Denne virus blev ved med at fortælle at hvis ikke jeg købte deres produkt ville computeren blive ved med at være i fare. Jeg købte naturligvis ikke deres produkt og jeg fandt også virusen og slettede den ved hjælp fra internettede, men efter er mit strøm ikon altså ikke aktivet i proceslinjen. Jeg har læst omkring virusen at den kunne skabe dette problem, men jeg har også læst mig til at man bare burde kunne åbne TILPAS MEDDELESEIKONER og derefter aktivere den igen, men det er så her at problemt kommer, for det kan jeg nemlig ikke. Hvis jeg går ind i TILPAS MEDDELESEIKONER kan jeg sagtens se den boks hvor man kan slå strømikonet til, men jeg kan ikke klikke på det, og det ser ud som hvis man klipper en fil. Altså det jeg mener er at boksen er gennemsigtig. Der kommer heller ikke nogen meddelelse omkring at computeren er ved at løbe tør for strøm, og i TILPAS MEDDELESEIKONER hvor at man skulle kunne så den meddelse til er strømikonet ikke. Jeg har fundet masser af sider hvor folk skriver om line problem, men at man bare skal akrive det igen, men da jeg ikke kan det er jeg uden løsninger. Jeg har også fundet en siden (http://support.microsoft.com/kb/945011/da) hvor de skriver om noget der minder om mit problem. På siden er der også en løsning som om handler at man skal ind i registreringsdatabasen og slette to filer. Der er også et program der kan gøre det for mig, men jeg tør ikke bruge det da jeg ikke er helt sikker på at mit problem er helt det samme på grund af virusen, og at de på denne side fortæller om at det er når man staret computeren for første gang. Jeg er dog ganske sikker på at jeg skal ind i registreringsdatabasen for at løse problemt, jeg ved bare ikke hvor og hvad jeg skal gøre når jeg er der inden.

Jeg håber at jeg har været grundig nok omkring hvad mit problem er, og hvis ikke spørg efter flere oplysninger.
Der er nemlig ikke meget ved at bruge en bærbare hvis man er nød til at have strømmen til den hele tiden i frygt for den ikke løber tør.

Håber at i kan hjælpe mig.

Hilsen Binders049
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2011 - 18:35 #1
Jeg ville bare køre den fil Microsoft henviser til, det kan da ikke skade at prøve.....
Avatar billede binders049 Nybegynder
08. januar 2011 - 12:07 #2
Jeg har nu prøvet at køre filen som Microsoft henviser til, men det gav desværre ikke nogen løsning på problemet som stadig er det sammme.