Avatar billede fjendsbodk Nybegynder
06. januar 2011 - 22:54 Der er 8 kommentarer

Billig USB - NAS server

Jeg søger en billig (under 500 kr.) NAS sever/adaptor til at tilslutte en usb harddisk til mit netværk. Det gør ikke noget at den også kan fungere som printserver.

Nogen forslag ??
Avatar billede Blueeyez Mester
06. januar 2011 - 23:12 #1
Kender ik til nogen nas servere til så lav en pris der er noget værd..
Avatar billede kimtheman Novice
06. januar 2011 - 23:18 #2
Vil hellere sige kender ikke nogen til nogen Nas server med de funktioner til så lav pris.

Du skal nok på guloggratis eller dba og købe noget brugt.

Vil du så betale lidt mere var denne måske en mulighed

http://www.proconsult.dk/katalog/m_sto/s_sto-nas2/nas-usb/nassyn-usbstation2.html

Fås lidt billigere her:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4321540
Avatar billede Mik2000 Professor
07. januar 2011 - 00:40 #3
Du finder ikke en til den pris så simpelt er det nok :)
Avatar billede der_kommandant Praktikant
07. januar 2011 - 08:11 #4
Jeg har en brugt Synology DS-107 der kan alt det du efterlyser -har det interesse ???
Avatar billede fjendsbodk Nybegynder
08. januar 2011 - 22:08 #5
der_kommandant

Måske, hvad er dine erfaringer med den ??
Avatar billede fjendsbodk Nybegynder
08. januar 2011 - 22:09 #6
kimtheman:

det var noget i den retning jeg hvade i tankerne...
Avatar billede Mik2000 Professor
11. januar 2011 - 19:20 #7
Kan kun klart anbefale Synology. Det er noget af det bedste du kan få - omend ikke det bedste. Vi bruger intet andet

Bemærk der er flere versioner af 107, hvor 107j er den mindste så vidt jeg husker, og 107+ er den største
Men begge er gode

Husk du gratis kan opdaterer til nyeste software på Synologys webside, og dermed få alle de nye funktioner.
Avatar billede Mik2000 Professor
11. januar 2011 - 19:20 #8
Og hvis du taler om en brugt 107+ i den prisklasse med disk, så har jeg også interesse