Avatar billede pmh1989 Nybegynder
06. januar 2011 - 22:15 Der er 2 kommentarer

Museknap på bærbar sætte sig i hak

Hej eksperter.

jeg har en bærbar medion akoya som jeg altid har været meget glad for.. men desværre er min ventre museknap gået i stykker, dvs. at den fungere stadig, men når jeg trykker på den så sætter den sig i hak.. jeg har haft skilt computeren ad for at se hvad problemet var, det viste sig så at være et lille metal stykke som var knækket så den ikke springer op ad sig selv længere. men det pisser mig mega meget af at den ik virker odrenligt. Jeg kunne selvfølgelig bare sende den til reperation men jeg gider bare ikke undvære min computer mens den bliver lavet. så mit spørgsmål er om i kender et sted jeg kan købe en ny musse knap.. har søgt rundt omkring på nettet, men jeg kan slet ikk finde noget?

hilsen pmh1989
Avatar billede milter Ekspert
06. januar 2011 - 22:28 #1
I stedet for den dyre løsning, kunne du måske forsøge noget lidt billigere :-)

Hvis du kan komme til det, så prøv at placere et eller to stykker skumgummi eller lignende, fjedrende under tasten. Det skal være af en tykkelse, som holder knappen oppe og samtidig ikke er for hårdt. Måske skal det fastgøres/limes til musetasten eller andet for ikke at glide væk.
Avatar billede pmh1989 Nybegynder
11. januar 2011 - 22:29 #2
ingen der kan hjælpe?