Avatar billede kviller Novice
06. januar 2011 - 20:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FCKeditor og ColdFusion 9 file upload

Jeg kører en webserver med Windows 2008 R2 web og ColdFusion 9.

Jeg har intet andet installeret end disse to ting på maskinen.

FCKeditor er standard installeret med CF og virker helt perfekt til alt andet end image upload.

I fckconfig.js har jeg rettet dette til:

FCKConfig.ImageUpload = true ;
FCKConfig.ImageUploadURL = FCKConfig.BasePath + 'filemanager/connectors/' + _QuickUploadLanguage + '/upload.cfm' + _QuickUploadExtension + '?Type=Image' ;
FCKConfig.ImageUploadAllowedExtensions    = ".(jpg|gif|jpeg|png|bmp)$" ;        // empty for all
FCKConfig.ImageUploadDeniedExtensions    = "" ;                            // empty for no one

Jeg har intet andet rettet nogen steder. Efter dette er rettet til, så kommer den rigtig nok op med at jeg kan vælge fil og browse til den, men når jeg så vælger en fil og trykker upload, så staller den bare. Jeg kan heller ikke finde ud af hvor jeg definere hvor den skal smide de uploadede files? Så jeg går ud fra det er derfor den dør.

Er der andet der skal rettes til, for at have image upload aktiveret?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. januar 2011 - 20:22 #1
Avatar billede kviller Novice
06. januar 2011 - 20:58 #2
Det er ikke med FCK Editor, det er almindelig ColdFusion upload
Avatar billede kviller Novice
17. juli 2011 - 13:52 #3
Lukker, men mangler stadig hjælp, hvis nogen har et svar.