Avatar billede nca Juniormester
06. januar 2011 - 09:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af rapportgenerator

I forbindelse med opgradering af Delphi har jeg fået behov for at anskaffe mig en rapportkomponent til Delphi 2007 og Delphi 7
Jeg har tidligere brugt både QuickReport og ReportBuilder.
Umiddelbart synes jeg bedst om QuickReports layout.
Da det er temmelig dyre komponenter, vil jeg gerne høre om der er nogen, der har et godt råd og også gerne forslag til andre rapportkomponenter.
Avatar billede hrc Mester
06. januar 2011 - 10:06 #1
Tjaa. QuickReport er den eneste jeg har arbejdet med og den virker som den plejer .. på godt og ondt.
Har altid vrænget lidt af pakkens kodekvalitet fordi de hellere vælger at undertrykke exceptions fremfor, at rette fejlen. Dens fleksibilitet passer fint til vores relativt begrænsede behov.
Avatar billede nca Juniormester
11. januar 2011 - 10:40 #2
Til hrc
Tak for din kommentar.
Jeg har pga. økonomien stillet sagen lidt i bero, så derfor lukkes sagen.