Avatar billede BDTM Nybegynder
05. januar 2011 - 21:03 Der er 3 kommentarer

Hvilken format til min usb key

Hey til alle. jeg var så heldig at få en dvd med usbkey til men efter men kære kæreste har formateret den kan jeg ikke få den til at virke. dvden er en billig fra bilka Esc dvd-690 har prøvet næsten alt jeg kan komme i tanke om. Den skulle gerne kunne afspille iso filer så jeg ikke skal bruge mine skiver ellers går meningen jo af :-) Jeg har prøvet at formatere usb´en til NTFS men uden held, den er nu i exfat format men det fryser dvden. hjælp! På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2011 - 21:07 #1
Prøv Fat32 el. fat16
Avatar billede BDTM Nybegynder
05. januar 2011 - 21:28 #2
Der er problemet at så bliver filerne for store Fat32 kan ikke håndtere filer på mere end 4GB og en iso fylder som regel 4,7 ellers tak for det:-)
Avatar billede chalde Seniormester
05. januar 2011 - 22:20 #3
Er endnu ikke stødt på en billig (eller dyr for den sags skyld) dvd-afspiller der æder andet end fat32.
Det står muligvis også i manualen (omend manualer til billige elektronikprodukter plejer at give mere forvirring end information).
Så du må nok igang med en omgang konvertering (i dette tilfælde bør det falde ind under det område hvor man også gerne må knække krypteringen, så det lovmæssige også er på plads).