Avatar billede fqthjoe Nybegynder
01. januar 2011 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASP free Webshop

Hej eksperter
Har lige oprettet et asp webhotel med mysql-database til knyttet. Ikke MSSQL..
Jeg vil gerne prøve at lave en webshop ( sådan mest til test/leg pt.)
Har kigget på nopCommerce, men den kræver vist MSSQL database :-(
Er der nogen ved om der findes andet som kan anbefaldes/har erfaringer ?
ala nopCommerce , oscommerce... til ASP ?

/Thjoe
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2011 - 14:14 #1
der er en meget lille ting som ikke understøtter betaling - den sender bare en mail til shopejer og ordrekvittering til bestiller.
Så der må fx sendes pr efterkrav.
Demo på http://it-works.dk/shop/
Den bruger så en access-database - men det understøttes vel også hos dig.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
01. januar 2011 - 16:00 #2
Ja, den ser da kanon ud...
Er det en du har lavet, og kan man bede om koden eller hvordan ?

/THJOE
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2011 - 17:06 #3
det er en svensker, der har lavet det - jeg har så oversat og fejlrettet, samt oppet designet lidt.
Joakimweb.com ser ud til at lave andet i dag - men jeg laver en zip-pakke med 'min shop' så kan du selv tilrette kategorier/varer/stamdata osv.
jeg sender en intern besked med link til zip.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
01. januar 2011 - 17:28 #4
Super.. Tak :-)
Så husk smid et svar, så du kan få point.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. januar 2011 - 18:00 #5
link skulle være kommet frem...