Avatar billede nca Juniormester
31. december 2010 - 13:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning af PDF-fil i Delphi 7

Jeg vil gerne kunne vise en pdf-fil i et vindue, med mulighed for skalering og evt. udskrift.
Jeg har prøvet en komponent, der desværre er afhængig af, at der er en bestemt version af Adobe Reader installeret på maskinen.
Hvis jeg importerer Adobe type library, kan det så køre uden at Adobe Reader er installeret på maskinen?
Jeg har også kik på en en dll fra Foxit, men har nu ventet en uge på at få et link til at downloade fpdfsdk.dl fra.
Er der nogen, der har erfaringer med visning af PSF-filer i Delphi?

NB.
Søgefunktionen på siden er nede i øjeblikket, så jeg har ikke haft mulighed for at lede efter tidligere FQAer.
Avatar billede nca Juniormester
31. december 2010 - 13:29 #1
PSF betyder PDF ;-)
Avatar billede falster Ekspert
31. december 2010 - 15:31 #2
Til første del af dit spm. må svaret nok være "nej" - ikke uden Reader.

http://www.delphipages.com/forum/showthread.php?t=25793
Avatar billede nca Juniormester
04. januar 2011 - 13:46 #3
Det ser ikke ud til, at nogen har nogle bud på mit spørgsmål.
Jeg har valgt at bide i det sure æble og installeret Adobe Library.
På nettet har jeg fundet en effektiv løsning på skaleringsproblemet, så nu mangler jeg blot en effektiv check af om Adobe Reader er installeret på maskinen
Avatar billede nca Juniormester
06. januar 2011 - 09:28 #4
Jeg lukker spørgsmålet.