Avatar billede amazing29 Nybegynder
28. december 2010 - 10:46 Der er 7 kommentarer

hælp rundll32.exe

så prøver jeg lige og ser om det er det rigtigt sted nu..
hvad sker der når alt skrift på min pc forsvinger inden da så jeg at den skrev noget med rundll32.exe jeg er ikke vild hård til det her pc halløj så håber der er nogen der kan giv mig et svar eller om jeg bare skal smide den ud af vinduret ggg
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2010 - 10:50 #1
Hej amazing29
Hvilket styresystem kører du?
Kan du starte din pc op i fejlsikret tilstand (tryk F8 med det samme under opstart)?
Avatar billede amazing29 Nybegynder
28. december 2010 - 10:59 #2
jeg køre med xp ss
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2010 - 11:04 #3
Fint. Kan den startes i fejlsikret, kan du forsøge at systemgendanne til før problemet opstod.
Gør du sådan her:
start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.
Avatar billede amazing29 Nybegynder
05. januar 2011 - 17:24 #4
hey nu har jeg fået den starte op men kan ikke komme tilbage til 2010 for at gendanne den . nogen forslag
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2011 - 18:10 #5
Har du slet ingen gendanningspunkter du kan bruge?
Kan den køre i fejlsikret så du kan arbejde lidt med pc?
Kan den så prøv at køre chkdsk sådan her:
http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html
Denne her er til Vista men xp er på samme måde.
05. januar 2011 - 19:33 #6
PS: Ref #4 -> Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over... Bare en oplysning...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2011 - 17:51 #7
Hvad endte denne med?