Avatar billede amazing29 Nybegynder
28. december 2010 - 10:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp rundll32.exe

hvad sker der når alt skrift på min pc forsvinger inden da så jeg at den skrev noget med rundll32.exe jeg er ikke vild hård til det her pc halløj så håber der er nogen der kan giv mig et svar eller om jeg bare skal smide den ud af vinduret ggg
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2010 - 10:37 #1
Hej og velkommen til Eksperten.
Du har desværre lagt dit spm i en forkert kategori.
Denne kategori her har noget med fejl på Eksperten.dk at gøre.
Vil anbefale du ligger den i Styresystemer-Workstation-"dit styresystem".
Du lukker denne tråd ved at skrive næste indlæg som "svar" og selv acceptere svaret.
Avatar billede amazing29 Nybegynder
28. december 2010 - 10:43 #2
oki takker skal du ha ups smiler... gad vide om jeg så kan hitte ud af  det ;-)
Avatar billede amazing29 Nybegynder
05. januar 2011 - 17:20 #3
hey nu har jeg fået den starte op men jeg kan ikke komme tilbage til 2010 for at gendanne den... nogen forslag smiler...
Avatar billede amazing29 Nybegynder
05. januar 2011 - 17:27 #4
hmmm