Avatar billede emptry Nybegynder
27. december 2010 - 01:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billede slide...

http://patteronline.dk/forslag.PNG <- Tænkte ved om der er nogen der ved hvordan sådan noget laves, om der findes en guide på nettet eller lignende ?? .. :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
27. december 2010 - 21:10 #1
Det kunne du jo sagtens have skrevet som tekst i dit spørgsmål. Hvis du en dag vælger at fjerne din forslag.png fra den side.. ja så er der ikke mange der ved hvad du har forsøgt at opnå andet end ud fra hvad der er kommet ud af det.

Jeg ville bruge jQuery til det her.

Det virker dog som om at du bare er ude på at tiltrække trafik til din side ved at give et link til den...

Ps. synes du ikke det er på tide at lukke dine et år gamle spørgsmål? Derefter kan vi jo evt. hjælpe dig videre
Avatar billede emptry Nybegynder
28. december 2010 - 15:05 #2
Er ikke ude på at tiltrække users tin side, men ved ikke lige hvordan jeg skulle have forklaret det uden at vise det på et billede.. men kan da omskrive linket til en frip.dk side eller sådan noget ..

lukke mine 1 år gamle spørgsmål ??? :S
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
29. december 2010 - 17:05 #3
Ahh, har lige set at jeg har misforstået det du har skrevet i billedet..

Som jeg har forstået det nu vil du gerne have din navigation i toppen til at ligne:

<- | -2 | -1 | Dette billede | +1 | +2 | ->

Hvor det så er billeder der vises..

Så er det jo nok ikke nødvendigt med at bruge jQuery...

Så handler det vel mere om at du skal trække rækkefølgende ud af databasen og så lave noget menu i den stil..

Nu ved jeg så ikke hvad du har lavet siden i PHP / ASP? Hvilken slags database??

Åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/emptry
Avatar billede emptry Nybegynder
30. december 2010 - 01:29 #4
php og mysql ..

Hvordan vil du så forslå ?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
30. december 2010 - 16:43 #5
Tja.. nu handler det så om hvordan du sortere dine billeder der bliver uploadet. Er det ud fra et ID så kan du jo tage de 2 der er før den valgte og de 2 efter tænker jeg
Avatar billede emptry Nybegynder
12. september 2011 - 11:15 #6
Lukker tråden, tak for hjælpen