Avatar billede aero Nybegynder
26. december 2010 - 22:05 Der er 1 løsning

opret et input og select/option hvis den før er udfyld.

Hej

hvis jeg har flg.
<html>
<body>

<form action="">
Opskrift:
<input type="text" name="ops" value="Navn på opskrift" /><br /><br />
Ingrediens 1: <input type="text" name="in1" value="Ingrediens 1" />
<select>
  <option>ml.</option>
  <option>dl.</option>
  <option>l.</option>
  <option>tsk.</option>
</select>
<br />
<input type="submit" value="Tilføj" />
</form>
</body>
</html>

hvordan kan jeg så få denne kode til at oprette et nyt input og select/option, hvis in1 og select er udfyldt, så den kan lave x antal af disse, hvor den så bare ændre navn hele tiden på, så hvis jeg har 10 Ingrediens så for hver udfyldt input, så opretter den en ny.

er det muligt og hvordan får jeg den til at ændre input navn i rækkefølge så næste hedder ing2 og ing3 osv. samt at navnet før dette input felt også ændres i rigtig rækkefølge, altså
ingrediens 1
ingrediens 2
osv.
Avatar billede aero Nybegynder
20. april 2012 - 14:29 #1
lukket