Avatar billede Kogonan Nybegynder
23. december 2010 - 21:43 Der er 2 kommentarer

Laptop hdmi - hdmi amitech hd tv

Hej.

Jeg har en Toshiba Satellite l650, og et Amitech 24" hd tv.
Jeg har prøvet at forbinde min laptop med mit tv med et hdmi stik, men det fungerer ikke, jeg har prøvet med min vens samsung, ogdet fungerede med det samme. Det er som om at min pc ikke kan finde tv'et.
23. december 2010 - 22:01 #1
Velkommen til E. ...

Sættter du bare stikket i og tager hænderne på ryggen  ;-)  ?

Under hvilket OS-System:
WIN98, ME, W2000, NT, XP, Vista, WIN7, ... ?

Der findes på de fleste bærbare en 'hotkey' til at aktvere Extern skærmudgang, eks.  [Fn]  [F7]  ell. lign. ..
Avatar billede Kogonan Nybegynder
24. december 2010 - 00:53 #2
Selvf prøver jeg jo min bærbares hotkey, men de forstår bare ikke at der er sat et hdmi stik til.

ps. jeg bruger WIN7