Avatar billede emptry Nybegynder
23. december 2010 - 01:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Syntax Error - Kan ikke finde den ? :S

Hey E ..

FEJL:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '', `k6` = '6', `k7` = '7', `k8` = '8', `k9` = '9', `k10` = '10', `godkendt` = 'n' at line 1

Kode:
mysql_query("UPDATE patteronline_patter SET `navn` = '$billede_navn', `alder` = '$billede_alder', `email` = '$billede_email', `tekst` = '$billede_tekst', `by` = '$billede_by', `bam` = '$billede_bam', `infovis` = '$billede_infovis', `ugenspatter` = '$billede_ugenspatter', `k1` = '$billede_k1', `k2` = '$billede_k2', `k3` = '$billede_k3', `k4` = '$billede_k4', `k5` = $billede_k5', `k6` = '$billede_k6', `k7` = '$billede_k7', `k8` = '$billede_k8', `k9` = '$billede_k9', `k10` = '$billede_k10', `godkendt` = '$billede_godkendt' WHERE id = '$billede_id'") or die(mysql_error());

Jeg kan bare ikke finde fejlen ? .. kan du ? :P
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. december 2010 - 01:15 #1
Der mangler vel en ' før $billede_k5'
Avatar billede emptry Nybegynder
23. december 2010 - 01:21 #2
Thumps up .. takker champ.. vil du have point eller ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. december 2010 - 01:25 #3
Nej tak.
Avatar billede emptry Nybegynder
12. september 2011 - 11:13 #4
Lukker tåden ,.