Avatar billede Flemming7400 Nybegynder
22. december 2010 - 11:23 Der er 4 kommentarer

Vista vil genstarte om morgenen men ellers ikke i dagens løb

Min Leveno N200 bærbar er geninstalleret med vista efter et nedbrud, og kørte godt lige efter. Men natten over bliver den mærkelig. Om morgenen skal den genstarte et par gange for at blive klar. så er den klar til hele dagen og kan starte/stoppe uden problemer. Men den er morgentræt. Hvad kan det være?
Avatar billede Blandy Praktikant
22. december 2010 - 11:53 #1
Hvordan mener du med at den skal genstartes for at blive klar? Hvad gør den? Og hvilke symptomer.

Er det en opdatering der ligger og driller?
Avatar billede Flemming7400 Nybegynder
22. december 2010 - 12:32 #2
den begynder at starte op og "indlæsningslinien ruller" så lukker den ned og starter op med valgmuligheder hvordan den skal startes op. og så vælger jeg normal opstart og så lykkes det. Der er ingen fejlmeddelelser når den er startet op. Om det er en opdatering er svært at sige
Avatar billede Blandy Praktikant
22. december 2010 - 12:38 #3
har du prøvet at gendanne dit styresystem til før det problem opstod?
Avatar billede 2Mida Praktikant
22. december 2010 - 13:52 #4
Jeg ville starte med at fjerne fluebenet i Automatisk genstart ved fejl - så får du i det mindste en fejlkode...

http://pcsupport.about.com/od/windowsvista/ht/arestartvista.htm