Avatar billede jdjensen Juniormester
22. december 2010 - 10:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til url struktur ved brug af "/"

Hej,

Jeg vil gerne lige være sikker på hvad det mest korrekte er når man bygger sin url struktur op.

www.domain.com/bibliotek/ vs. www.domain.com/bibliotek

Såvidt jeg har hørt bør man altid bruge "/" i enden af et bibliotek men har det nogle konsekvenser ikke at bruge "/" når siden alligevel kan findes via begge url'er? Og hvad er det mest korrekte i forhold til Google?

Tak.
Avatar billede jdjensen Juniormester
22. december 2010 - 10:34 #1
Avatar billede jdjensen Juniormester
06. januar 2011 - 09:07 #2
Lukker
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2011 - 18:28 #3
nu er det for sent at lægge en svar - men det findes her; http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/04/to-slash-or-not-to-slash.html