Avatar billede lorentsnv Nybegynder
21. december 2010 - 12:55 Der er 1 kommentar

Udskriv hvilke medlemmer/items der er filtreret på, og ikke kun teksten (Multiple Items), i Pivot filter med multiple selection

Findes der en nem måde at vis i udskrift, og gerne også på skærm, hvilke 'items' som er valgt i en 'Multiple Items selection'?

Selvfølgelig kan brugeren åbne selve filter boksen, og se hvilke som er valgte, men det giver problem når en pivot bliver udskrevet, og der kun står '(Multiple Items)' (har engelsk Excel, kender ikke hvad det er oversat til i dansk version) uden for dimensionen.

I udskriften ønsker vi at få med hvilke specifikke valg som er foretaget, og derfor liste alle de 'Items' som er valgt i hver enkelt dimension.

Er der nogen der har forslag til hvordan dette kan løses?
Avatar billede gnowak Nybegynder
04. januar 2011 - 13:39 #1
Du kan vælge et celleområde (række og/eller en kolonne) hvor du får vist valgindholdet.

Du kan sikkert få lidt inspiration her: http://www.mrexcel.com/forum/showthread.php?t=453176&highlight=show+list+selections

VH. GrN.dk