Avatar billede gogler1 Nybegynder
18. december 2010 - 23:19 Der er 2 kommentarer

Windows 7 problem :/

Hej Eksperten.dk

jeg har det lille problem at jeg har haft en outdated version af avg  og har så opdateret den og har haft skiftet GFX et til 6870 men efter alt dette kan jeg ikke længere:
-----------------------------------------
downloade ting fra chrome
gemme ting f,eks billederne/filer fra nettet (den siger jeg ikke har adgang til at gemme)
åbne billeder på computeren
køre .exe filer
------------------------------------------

Skal siges jeg er admistrator på min computer og er virkelig lost hvad det kan være har slettet avg igen og skiftet tilbage til mit gamle gfx igen men det virker stadig ikke

her er et lille udkast (kan desværre ikke tage et SS fordi den ikke vil lade mig gemme det)

C:\Users\søren\Desktop\Unavngivet.ping
Du har ikke tilladese til at gemme på denne placering
kontakt administartoren for at få tilladelse
Avatar billede egmose Novice
19. december 2010 - 09:48 #1
Højreklik på filen og vælg kør som administrator..

Mht. Chrome prøv og tjek firewall indstillingerne, om Chrome overhovedet har tilladelse?
Avatar billede KHHP Juniormester
19. december 2010 - 11:48 #2
Jeg villr mene at det nemt kan løses ved at du genstarter computeren i fejlsikret tilstand og så kører Microsoft Systemgendannelse og så gendanner computeren til dagen inden du stødte på fejlen(e). Hvis dette ikke virker, foreslår jeg den udvej, som jeg selv bruger en gang imellem hvis mine egne PC'er driller: FORMATER COMPUTEREN OG GENINSTALLER HELE SYSTEMET FRA NY, med dit nye GFX fra starten.