Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. december 2010 - 08:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deling af anden brugers postmappe

Jeg troede dette sagtens kunne lade sig gøre, men jeg har ikke kunnet finde ud af hvordan, det så eventuelt skal sættes op.

I Outlook 2010, hvis 2 brugere deler hver deres mappe under indbakken, så den anden kan tilgå den.

Hvorfor kan man ikke se undermappen, men kun selve indbakken?
Og hvordan sætter man det op, så den anden brugers mappe fast er ved siden af ens egen indbakke, ligesom ved f.eks. kalenderen?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. december 2010 - 08:46 #1
Nå, så fandt jeg en løsning, der næsten er gangbar

http://www.inf.aber.ac.uk/advisory/faq/507#open2010

Men jeg vil godt have sat det op til at man på tværs, kun kan se selve den delte undermappe, og ikke indbakken og eventuelle andre undermapper. Hvordan gør jeg lige det?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. december 2010 - 09:44 #2
Efter forskellige tests, fandt vi så ud af at får kun at kunne se indholdet af en undermappe, skal den anden bruger have rettigheder til at se mappen, med må ikke kunne læs fra den. Selve undermappen som skal være tilgængelig, skal brugeren så have læse rettigheder på også (korrekturlæser)