Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
16. december 2010 - 15:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP programmør søges (fritidsjob for studerende)

Jeg søger en PHP programmør som har mod på at løse en række spændende oggaver. Du vil blive ansat på timeløn, og du kan arbejde hjemmefra. Virksomheden har i forvejen en anden programmør tilknyttet.

Du vil ikke komme til at arbejde med standardsystemer som Joomla, Wordpress e.lign. det vil primært være udvikling af nyt portaler/system til de sider vi allerede driver. Du kan læse mere om virksomheden her: http://ioosinternet.dk

Send et par linier om dig selv, og gerne med en reference, samt forventet timeløn til info@ioosinternet.dk
Avatar billede The_Buzz Novice
16. december 2010 - 20:10 #1
Hej ioosinternet.dk

Hvis i vil have en professionel PHP programmør til at kigge på sagen - kan i jo tage et kig på min side www.modified.dk

Jo flere timer i booker, jo billigere bliver det :)
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
17. december 2010 - 10:01 #2
Tak for dit input, men det er først og fremmest en ansat vi søger.
Avatar billede cebt Nybegynder
07. januar 2011 - 02:34 #3
jeg har sendt dig en mail
Avatar billede cebt Nybegynder
07. januar 2011 - 02:34 #4
Jeg har sendt dig en mail
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
15. januar 2011 - 16:15 #5
tak
Avatar billede danco Nybegynder
21. januar 2011 - 11:29 #6
Er stillingen besat eller kan jeg stadig nå at søge ?
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
31. januar 2011 - 17:19 #7
Hi ,
  My name is Mustapha . I read your announce that you look for a PHP programmer . I am realy realy interested in such projects .
  I am a freelancer and live in Copenhagen .
  I look forward for hearing from you .
Regards ,
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
10. februar 2011 - 16:11 #8
stillingen er besat!