Avatar billede Gimhle Novice
15. december 2010 - 19:42 Der er 1 kommentar

Lave SMS-skabelon

Hvordan laver man en SMS-skabelon som skal ligge klar til afsendelse (rundtdeling) fra min mobiltelefon (smartphone)?

Det drejer sig om nogle sangtekster som skal bruges til morgensang til et sølvbryllup og som nemt skal kunne gives videre til de "andre" og kunne læses på deres egne mobiltelefoner, en mørk vintermorgen.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
15. december 2010 - 20:42 #1
Det kommer helt an på mærke og model. Du er nok nødt til at komme med flere informationer for at nogen kan hjælpe. (Jeg kan formentlig ikke hjælpe i dette tilfælde)