Avatar billede Matejzkezman Nybegynder
14. december 2010 - 20:43 Der er 4 kommentarer

Hjaelp til braendning af MKV

Hejsa

Jeg er ny bruger her paa sitet, men har postet et reply i en anden traad som er i sammenhaeng med dette spoergsmaal.

Jeg har nogle MKV og AVI film der gerne skulle breandes over paa nogle DVD skiver. Jeg leder efter et braendeprogram der kan braende filmene i et format der er andvenligt paa en standard DVD afspiller. Jeg forstaar at SuperVideo ville vaere et fornuftigt valg af format.

Siden der baades skal konveteres og braendes, saa ved jeg ikke om jeg skal bruge mere end et program?

Haaber nogen ligger inde med ideer ;)

Matejz Kezman
Avatar billede frem-ad Professor
15. december 2010 - 07:25 #2
ConvertXtoDVD er et meget godt bud men den koster.

DVDflick kan stor set det samme og den er gratis du kan hente den her http://www.dvdflick.net/ der er også en guide inde på siden
Avatar billede Matejzkezman Nybegynder
16. december 2010 - 16:43 #3
Mange tak for jeres svar. Jeg giver det en chance og vender tilbage hvis jeg oplever problemer <)
Avatar billede frem-ad Professor
26. juni 2011 - 10:08 #4
Hvad sker der???

Citat -og vender tilbage hvis jeg oplever problemer- citat slut
Hvad med og vende tilbage og få afgjort hjem af os der skal have nogle point. Hvis det er mig så er mit svar her