Avatar billede NielsErikP Mester
11. december 2010 - 10:45 Der er 1 løsning

Et par spørgsmål inden for HTML/CSS..???

Hej..
Er rimelig ny indenfor HTML/CSS...Men er i gang med at udformen min egen hjemmeside vha. HTML/CSS. Jeg er i midlertidig stødt på et par problemer som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med. spørgsmål :

1. Jeg har 2 animerede GIF'S på siden..Et logo..Og et Email GIF.
  Hvordan kan det være at SAFARI,CHROME og IE godt vil vise
  GIF'Sene, men det vil mozilla FireFox slet ikke, i den ser
  det ikke engang ud som om der er allokeret plads til dem på
  siden. Altså hvorfor vil MOZilla FIreFOX ikke vise de
  animerede GIF'S ....?????
2. Jeg har fabrikeret en DropDownMenu. Den virker fint.
  Når jeg så opretter en <div></div> med tilhørende <p></p>
  og placerer "noget tekst" inde i min paragraf.
  Når jeg så kører ".html"- filen. Og vil bruge min DropDownMenu
  flytter teksten " noget tekst" sig som min DropDownMenu
  falder ned over den og lægger sig rundt om menuen.
  Nogen der har en ide til, hvordan det løses sådan  at Teksten
  bliver stående på sin plads og menu en falder ned oven på
  teksten i stedet for at teksten ligger sig rundt om menuen..??
3. Har en <marquee> længere på siden. Den flytter sig også,
  længere og længere ned på siden, efterhånden som
  DropDownMenuen rulles igennem og teksten "noget tekst "
  floater om menuen.
Håber der er en "HardCore" med lidt hjælp til en nybegynder.

På forhånd tak..!!
Avatar billede NielsErikP Mester
09. januar 2011 - 01:53 #1
Hej..
Her kom ingen indlæg...så jeg stillede et nyt spørgsmål og har fået svar..
Så nu tager jeg selv pointene for at få lukket spørgsmålet.