Avatar billede YouKnow Nybegynder
10. december 2010 - 17:50 Der er 12 kommentarer

Problem med vista

Hej alle læsere :D

Jeg skal have formateret min computer fordi jeg har en keylogger og selv om jeg har fundet noget mistænktligt føler jeg mig først sikker når min computer er blevet formateret. jeg har prøver at sætte den til formatering under cmd men den tillader det ikke selv om jeg kører som administrator.
Andet problem er, at efter min computer er blevet formatere skal jeg jo have vista igen, men har ingen cd med det.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2010 - 18:29 #1
Ligger der ikke en Recovery på D drevet???
10. december 2010 - 18:44 #2
du skal ikke formartere den uden VISTA CD, men når det ene vista computer ligger der højeste sandsyndeligt et Recovery drev der på. du skal som regel trykke F10 eller F11 :) under boot screen :)
Avatar billede YouKnow Nybegynder
10. december 2010 - 19:10 #3
Nårh ja det rigtigt.. men kan ikke finde det præcise sted hvor jeg kan formatere computeren fra Recovery drevet. Den beder om en reparetion men hvor gang jeg trykker stater den foran og spørger om jeg vil raperer den igen, men kan ikke få den reperaret..
Avatar billede YouKnow Nybegynder
10. december 2010 - 19:22 #4
Mit D drev er bare et cdrom drev så ved ikk lige hvor det ellers skulle findes
10. december 2010 - 19:24 #5
Prøv at start uden reparation, eller prøv at skaffe en windows CD, ellers kan du ikke gøre det d:
Avatar billede YouKnow Nybegynder
10. december 2010 - 21:42 #6
Er der virkelig ingen andre muligheder for det så? :O
10. december 2010 - 23:32 #7
skaf en Windows CD. :)
hvad mærke er det ?:D
Avatar billede YouKnow Nybegynder
11. december 2010 - 00:46 #8
Vista 32bit
11. december 2010 - 00:57 #9
Hvad mærke er din computer?:)
Avatar billede YouKnow Nybegynder
11. december 2010 - 01:05 #10
Acer Aspire 6935
11. december 2010 - 03:10 #11
Acer plejer at have et recovery drev :)
Avatar billede hjolsen Ekspert
11. december 2010 - 08:52 #12
Tjek at D2D recovery er aktiveret i bios - tryk ALT + F10 under opstart og recovery startes. Hvis det ikke virker kan du starte fra de diske som du lavede med recovery manager ved første start af PC'en.