Avatar billede Slettet bruger
09. december 2010 - 22:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NetStat -n

Jeg ved ikke om jeg har postet dette i det rigtige sted men prøver.

Jeg leger lidt med cmd også faldt jeg  over denne command Netstat -n.

jeg har prøvet at køre den i min cmd og der kommer en helt masse forskellige iper frem incl min egen.

nogen af iperne som kommer frem har jeg prøvet at slå op på nettet og prøve at finde ud af hvor de kommer fra nogen kommer fra hjemmesiden arin.net og nogen kan jeg ikke få info til da jeg får timeout da serveren eller computeren er offline.

Nogen som kan forklar hvorfor at jeg får en masse forskellige iper frem når jeg indtaster netstat -n eller bare netstat.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
09. december 2010 - 23:11 #1
Måske var der flere der ville hjælpe dig hvis du fik rydet op i dine spørgsmål http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/madsls,

Hvis ikke du har modtaget et svar som tilfredsstiller dig, skal du lukke spørgsmålet.

Men ellers læs lidt om det her http://en.wikipedia.org/wiki/Netstat
Avatar billede riversen Nybegynder
10. december 2010 - 06:38 #2
de IP'er den viser (de fremmede) er dem din computer har en forbindelse til på det tidspunkt eller ip'er/porte hvorpå din pc lytter efter indgående kommunikation.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 22:38 #3
Lukket