Avatar billede fidose Nybegynder
09. december 2010 - 15:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

NTLDR is missing

Alm. lukning af PC g.md.
Ved opstart d.d. fremkommer: Verifying DMI Pool Data.....
                            MBR Error 2
                            NTLDR is missing
                            Press Ctrl+Alt+Del to restart.
Når dette sker ender det med ovennævnte.
09. december 2010 - 15:16 #1
prøv Hiens boot CD den har en funktion der hedder FIX. NTLDR is missing sig til hvis du har problemer :)
http://www.hirensbootcd.org/download.html?start=8
Avatar billede fidose Nybegynder
09. december 2010 - 16:18 #2
jeg er netop blevet hentet til snearbejde - vender tilbage måske først imorgen.
Avatar billede Nereos Nybegynder
09. december 2010 - 16:42 #3
Ville selv foreslå #1 forslag.

Alternativt findes der Windows recovery disk:
http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/

Har selv brugt begge dele med succes.
Avatar billede fidose Nybegynder
15. december 2010 - 10:24 #4
Tak foreløbig for hjælp-den "sene" reaktion skyldes at familien forlangte forlænget weekend i sommerhuset.
Med vens hjælp fik jeg downloadet dit link og kom ind i bootmenuen; men hvad skal jeg foretage mig der? Det er jo en meget vidtgående menu? Der er mange forskellige "muligheder"; men sikkert kun een som jeg kan bruge. Er der hjælp at hente her?
Jeg kan ikke vende tilbage før i morgen (torsdag).
Endnu en gang på forhånd tak
15. december 2010 - 14:05 #5
Der er en funktion der hedder NTLDR is missing på den første side du kommer til :) været fald på version 11.0 ;) har ikke prøver 12.0 endnu
Avatar billede fidose Nybegynder
16. december 2010 - 14:05 #6
Så kommer følgende: Windows could not start because the following file is missing or corrupt: <Windows root>\system32\hal.dll. -Plrease re-install acopy of the above file.
og det har jeg jo lidt svært ved, når jeg ikke kan åbne eller hvad? Er der muligheder alligevel?
16. december 2010 - 15:49 #7
det ved jeg godt nok ikke /;
Avatar billede fidose Nybegynder
16. december 2010 - 18:49 #8
Jeg prøver med et nyt spørgsmål.
16. december 2010 - 20:38 #9
Gir du point :)
Avatar billede fidose Nybegynder
18. januar 2011 - 17:52 #10
ja selvfølgelig giver jeg point
Avatar billede fidose Nybegynder
18. januar 2011 - 17:53 #11
og tak for hjælpe, selvom intet af det lykkedes.
det endte med formatering af drevet (og forfra)
18. januar 2011 - 20:59 #12
Det vaqr så lidt :)