Avatar billede hurra Novice
09. december 2010 - 11:23 Der er 1 løsning

Sammenlignings regler i git diff

Hej experter, mit spørgsmål er godt nok ikke direkte et programmerings spørgsmål, men det relatere da ret meget, derfor er det oprettet her.

Jeg har fået til opgave at skulle reportere forskellen på tre version af noget kode, og evt merge koden. Jeg har checket koden ind i git, og arbejder med det derfra.

Det er ikke det store arbejde i at få forklaret forskellene, dog har der være en del positiske uenigheder om hvilken vej en skråstreg skal vende. Eftersom disse politiske problemer ikke er afklaret, er jeg ret meget ligeglad med om det kode jeg har er med / eller \. Spørgsmplet er så, kan jeg lave regler til diff, så diff listen ikke viser mig linier, hvor den eneste forskel er retningen på skråstregerne?
Avatar billede hurra Novice
10. december 2010 - 07:43 #1