Avatar billede Stougaard Novice
08. december 2010 - 09:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Det var nok dumt, slettede vista

Jeg blev så irriteret på vista, at jeg formaterede min pc, hvor vista var installeret, jeg vil så efterfølgende installere xp, jeg slettede partionen, vista var installeret på og oprettede en ny, formaterer den nye partion og installerer xp, når pcen genstarter efter færdig installation skriver den disklæsningsfejl.
Og så kan man begynde forfra.
Nogen der har et godt råd?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
08. december 2010 - 09:30 #1
Sæt cd'en i og vælg reperationsstart
Avatar billede Stougaard Novice
08. december 2010 - 09:35 #2
ja hvis jeg havde cden, pcen er en medion , hvor alt var installeret og der medfulgte ingen cd
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. december 2010 - 09:50 #3
Ligger der ikke en recovery partion på PCén? så er der sikkert en F tast du skal trykke på Typisk F10 under opstart men prøv dig frem.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
08. december 2010 - 10:07 #4
Du har vel en windows xp cd?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 10:31 #5
Har også en Medion, der er en Recovery på D drevet, og sikkert også på din, se under boot hvad tast du skal trykke på.
Avatar billede Stougaard Novice
08. december 2010 - 18:49 #6
Jeg har prøvet at reparere med xp cd-en det gik ikke, jeg har fundet ud af at jeg skal have fat i en data og applications cd for at få adgang til recovery drevet.
Findes der andre måder at få adgang til recovery drevet
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 17:13 #7
du kan downloade windows 7 på nettet du skal bare have en disk eller et usb stik på 8 GB cirka. jeg har selv gjort dette det virker. hvis ikke du ikke ved meget om computer skal du ikke gøre det for det er meget svært.
har du en anden computer der virker ?
så brug den download Windows 7 læg det over på disken sæt disken i den anden computer og kør den. det kan godt være svært og få den til og kører. men der fra vil det være lidt nemt ellers kan du kontakte mig så vil jeg med glæde hjælpe dig:)
håber det hjalp dig. håber du får den op og kører igen.