Avatar billede janmejer Nybegynder
07. december 2010 - 21:38 Der er 1 kommentar

skærmbilledet, sorte kanter

på min bærbare har jeg sat extern monitor til, altså fra ATI HD5650 hdmi-ud til phillips monitor 244E ( fuld HD ). problemet er, at bileldet på monitoren ikke bliver fyldt helt ud til kanten...der mangler de der 15%, bliver bedre med overscan slået til på monitoren, men ikke helt godt nok...har haft problemet før, men kan ikke huske hvad jeg gjorde....
Avatar billede janmejer Nybegynder
07. december 2010 - 22:19 #1
ok ,jeg fandt ud af det...i Catalyst control center, ind under skrivebordsvisninger, HØJREklikke på den aktive skærm. vælge konfigurer og så vælge skaleringsindstillinger....puha ( hvorfor står den altid default til -15% ?)