Avatar billede aero Nybegynder
06. december 2010 - 23:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brug af en CTYPE linje flere steder.

Jeg har flg. kode.

Public Sub linqdb()
CType(MyRep.Controls(MyRep.Controls.Count - 1).FindControl("PValue"), Label).Text = Q.ToList.Count()
End Sub

(Der mangler noget men bare for at vise det KUN er CTYPE jeg skal bryge.)
Denne Linq sub vil jeg gerne udvide og ikke nok med at jeg skal sætte en Label = Q.Tolist.Count() så skal jeg bruge denne info i subben længere nede.
Hvordan kan jeg sætte min label = q.tolist.count() + sætte denne oplysning = TotalItems så jeg kan bruge den oplysning her.

CreatePaging(TotalItems, PDSource.PageCount)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. december 2010 - 03:27 #1
Er det her spørgsmål ikke afklaret i nogle af de andre spørgsmål?
Avatar billede aero Nybegynder
28. december 2010 - 08:46 #2
nej men lukker dette har lavet 2 db connections for at få løst dette.