Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 20:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg købe Iphone 4 i Schweiz?

Hej alle eksperter.
Jeg skal her til nytår til Schweiz og har tænkt mig at købe en Iphone 4 da jeg har set den er meget billigere der en i Dk.
Kan jeg det eller vil der forekomme problemer.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 20:19 #1
Har du ikke lige stillet spørgsmålet om du kunne købe en i USA?

Prøv lige at opfølge dine spørgsmål og få dem lukket, samt i de rigtige kategorier.
Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 20:21 #2
Jo det har jeg men kan ikke finde ud af at lukke dem, og der var ingen der kunne svare på mit spørgsmål. Men da jeg skal til schweiz til nytår og kender nogen der bor der ville det være mere oplagt.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 20:27 #3
Du lægger selv et svar og accepterer denne (du behøver ikke at skrive noget) Lidt bøvlet, men det er sådan det fungerer. Læs i øvrigt FAQ

En Iphone er en Iphone, men den kan være låst til en udbyder
Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 20:30 #4
ok. Har du nogen svar til ovenstående?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 20:36 #5
"En Iphone er en Iphone, men den kan være låst til en udbyder" så ja det kan du godt.
Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 20:42 #6
ok, tak men tænker bare at når man skal "unlocke" en iphone 4 fra USA hvorfor så ikke fra schweiz? Hvad gør man ikke skal?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 20:49 #7
Du kan sagtens få den unlocked her i danmark, men hvis den går i stykker, har du ingen garanti (Jo hvis du gider at tage til schweiz)

Køb du bare en i schweiz
Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 20:51 #8
Men skal iphone 4 unlockes når den bliver købt i ch?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 20:56 #9
Appel har det med at låse deres ting. Følger du ikke med i nyhederne?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 21:00 #10
Prøv at grave dig ned i denne side: http://iphoneguide.dk/nyheder/unlock-til-iphone-4-klar/
Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 21:09 #11
Altså det jeg spørger om er om jeg kan købe en iphone 4 i Ch, og bruge den ligesom jeg havde købt den i dk uden at hacke den.
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. december 2010 - 21:10 #12
??og der var ingen der kunne svare på mit spørgsmål??
Jeg syntes du er ikke så lidt uforskammet der var flere der svarede og nu påstår du den er billigere i Schveiz det er det 5 dyreste sted verden
Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 21:11 #13
kan jeg ikke bare gå ind i en apple butik i ch, købe in iphone 4 tage den med hjem til dk og sætte et hvilket som helst simkort i og hvor efter den virker som om jeg havde købt den i dk
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 21:13 #14
Manden fatter ikke en dyt :-(
Avatar billede sketter Nybegynder
05. december 2010 - 22:22 #15
Nej faktisk ikke.
Kan du ikke komme med en konklusion.
Kan man købe en iphone 4 i ch og få den til til at fungere som om man havde købt den i dk og stadig beholde garantien.
Avatar billede sketter Nybegynder
17. december 2010 - 19:29 #16
tak