Avatar billede soendervaenge Nybegynder
03. december 2010 - 09:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Efter omformatering af computer - hvordan finder jeg gamle e-mails?

Vores computer brød sammen og skulle total omformateres. Er der mulighed for at genfinde de gamle mails fra indbakken? Kan de findes et sted på "nettet", da jeg er klar over at de næppe findes på computeren mere?
Mit spørgsmål bliver i første omgang generelt, da jeg ikke kender oplysninger om vores computer særligt indgående...
03. december 2010 - 09:39 #1
Det mailprogram du har anvendt kan typisk indstilles til enten at slette mails på serveren efter de er hentet til din pc, eller at lade mails blive liggende på serveren efter at de er hentet. Kun du kender svaret på hvilken indstilling du har valgt.

Er de slettet er der en mulighed for at din udbyder kan hjæælpe med at fremskaffe dine mails, selvom du har valgt at få dem slettet. Det kan kun din udbyder svare på.
03. december 2010 - 10:00 #2
Velkommen til E. ...

... og som standard i Outlook (Express) vil de blive slettet fra Serveren, når du har hentet/udvekslet med "Posthuset" ...

Og de vil (ville) så kun være at finde på PC'en. Men da du jo resolut har total omformateret så er de filer tabt/overskrevet forlængst...
Avatar billede soendervaenge Nybegynder
01. februar 2011 - 07:00 #3
Grunden til at jeg havde et problem var, at jeg skulle finde et firmanavn, som blot var gemt i mailboksen (havde ikke printet faktura). Imidlertid kunne jeg jo også finde firmanavnet via netbank, så dermed stoppede min jagt efter de tabte mails ;-)))
Men tak for de hurtige svar fra jer herinde.