Avatar billede bjarnehansen Seniormester
02. december 2010 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

slå stort bogstav fra på ny linie

hej jeg har forsøgt at finde ud af hvor man kan slå det at den starter med stort forbogstav på ny linie håber der en som kan fotælle mig hvor det kan sæås fra i Outlook 2007
02. december 2010 - 14:27 #1
Outlook bruger den generelle Stavekontrol mm. til hele M$ Office Pakken... så følgende vil så gælde for alle M$ Office programmer...

[Funktioner] [Indstillinger] [Postformat] [Redigeringsindstillinger] [Korrektur] [Indtillinger for Autokorrektur] ... osv osv osv ...
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
02. december 2010 - 15:18 #2
Hej takker den havde jeg ikke luret send et svar for point
02. december 2010 - 15:25 #3
Ping...