Avatar billede kasper1201 Nybegynder
30. november 2010 - 21:29 Der er 4 kommentarer

min computer tænder ikke hver gang

min computer tænder ikke  hver gang jeg vil tænde den hver måned tænder den 1 gang jeg ved ikke helt hvad problemet er men for maskinen i computeren kommer der en biiii lyd som ikke stopper men når den lyd er væk kan computeren tændes men efter jeg slukker for computeren kommer lyden igen nogen har forslået at jeg sletter alle programmer via styresystemmerne hvad synes du ?
30. november 2010 - 21:48 #1
Velkommen til E. ...

..... (De manglende tegn i ovenstående ?)

---

Bærbar ? Stationær ?
Når den ikke vil 'tænde' - kommer der noget som helst på skærmen ?

Og lidt mere info tak...
Avatar billede kasper1201 Nybegynder
30. november 2010 - 22:34 #2
det er en computer der er strøm på computeren men der kommer ingen reaktioner for computeren når jeg trykker på tænd knappen der kommer heller ikke noget på skærmen
Avatar billede kasper1201 Nybegynder
30. november 2010 - 22:35 #3
det er en computer der er strøm på computeren men der kommer ingen reaktioner for computeren når jeg trykker på tænd knappen der kommer heller ikke noget på skærmen
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. november 2010 - 23:43 #4