Avatar billede wandaxp Praktikant
30. november 2010 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mail fra Outlook til outlook/tdc online mail afkodes?

Kan man ikke undgå at mail klienten automatisk afkoder en vedhæftet PDF fil?

Når jeg sender en mail med en pdf fil i til min egen tdc online mail samt min outlook selv og til nogle andre modtagere modtager alle den korrekt bortset fra min online TDC mail og en af de andre modtagere som bruger outlook 2007?
Ved de 2 som fejler kommer den som en lang række afkodet tekst som ser helt vandvittig ud, hvordan kan man undgå dette er det på modtager pc elelr klient pc og i hvilket program?

Den online mail program startes på samme klient pc som den outlook den sendes fra.

Sender en af de andre modtagere den vidre til de 2 mailadsser som jeg ikke kande sende den til, så virker det fint?
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. november 2010 - 15:39 #1
Hvis de andre har en ældre udgave af office kan det være at de ikke kan læses på grund af at det er docx format.så hent. http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=en
Avatar billede wandaxp Praktikant
30. november 2010 - 18:13 #2
Dokumentet der sendes er en PDF dokument og den kommer til at se sådan her ud:

N(&¤&C&#tbR/RNCT/#RNIO C#RT#Q/TRCBN EIF#/MQCM(SE o.s.v.
Avatar billede wandaxp Praktikant
01. december 2010 - 08:32 #3
Altså den bliver vist i flere hundrede rækker som den jeg lige har beskrevet og overover den kode står der så PDF filens navn.
Der er ingen papir clips på mailen og ingen synlige vedhæftede filer, men den kryptiske kode er garanteret en form for aktiv visning af dokument typen men jeg kan ikke se hvordan jeg undgår dette.

Det samme gælder dog også ved Word filer ved samme modtagere...
Avatar billede wandaxp Praktikant
01. marts 2011 - 00:46 #4
Mangler stadig en løsning men sagen afsluttes p.t.