Avatar billede ra__mus Nybegynder
29. november 2010 - 23:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvad er 2. kamera i smartphone

Hej
På denne samgsung galaxy ses i spec at den har 2.kamera:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4187954

Hvad er 2. camera ?? (har den 2 cameraer el hvordan skal det forstås ??)

HTC DESIRE HD har feks ikke 2. kamera.....
Avatar billede kimtheman Novice
29. november 2010 - 23:56 #1
Vil tro den har kamera som kan tage billeder. Samt den har et kamera der vender ind mod dit ansigt så du kan have ansigt samtaler med andre med sådanne mobiler eller måske endda bruge den som webcam osv.

Det har min Iphone 4 også.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
30. november 2010 - 01:42 #2
ok da lidt mærkeligt at HTC DESIRE HD ikke har det...
Avatar billede chalde Seniormester
30. november 2010 - 07:27 #3
#2 Android får først native video call fra 2.3 af. Dertil har HTC formentlig vurderet at de fleste ikke vil benytte det. Personligt kender jeg ingen der bruger videotelefoni, om det er via almindelige telefoner, Apples facepalm (ehm facetime) eller andre funktioner. Vil mene det er en mindre procentdel der har det behov.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
30. november 2010 - 12:03 #4
ok troede det var mere udbredt..
Avatar billede chalde Seniormester
30. november 2010 - 12:58 #5
#4 Dengang 3 blev til i Danmark var deres fokus også videotelefoni. Stort set alle UMTS/3g telefoner var dengang med frontkamera.
De (både 3 og telefonproducenterne) erfarede dog hurtigt at det var en døgnflue. Folk gad ikke at bruge det.

Apple har dog fået liv i det igen. Sådan er det jo, når Apple laver <Indsæt tilfældig funktion>. Så er det banebrydende og derefter vil "alle" have det.
De har dog være så "smarte" at gøre det til en iphone only funktion, således at man må købe Apple for at lege med.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
30. november 2010 - 17:30 #6
okay får nok heller ikke brug for det...
Avatar billede ra__mus Nybegynder
02. december 2010 - 01:05 #7
læg et svar i 2
Avatar billede ra__mus Nybegynder
06. december 2010 - 00:40 #8
lukker så