Avatar billede jonasdyg Nybegynder
29. november 2010 - 17:39 Der er 4 kommentarer

driver til netværkscontroller zepto 3215w

har formateret min computer men nu virker netværkscontrolleren ikke. fandt så endelig nogle links herinde men ingen af dem virker mere. Er ved at være lidt frustreret så ville blive rigtig glad hvis nogle ku hjælpe? På forhånd tak
Avatar billede kimtheman Novice
29. november 2010 - 22:19 #1
Nå skrev da ellers bare

"Download driver  zepto 3215w" I google og så kom denne side frem:

http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=Download+driver++zepto+3215w&aq=f&oq=

Gik så ned på siden og trykke hertil

" http://www.driverstools.com/zepto-drivers/driver-zepto-znote-3215w-notebook-for-windows-xp-vista/ "

Håber det hjalp dig.
Avatar billede chalde Seniormester
29. november 2010 - 22:33 #2
Avatar billede kimtheman Novice
29. november 2010 - 23:10 #3
Ja chalde de lander jo så på samme side som jeg linkede til så..
Avatar billede chalde Seniormester
30. november 2010 - 07:21 #4
#3 Det har du da også ret i.