Avatar billede aka2 Nybegynder
29. november 2010 - 14:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Http sms api

Er der nogen der har kendskab til http/s sms api?
Hvad er mulighederne i Danmark?
Nogen ideer eller anbefalinger?
Avatar billede jps6kb Novice
29. november 2010 - 14:36 #1
Hej,

Det er der flere der har. Afhængig af hvad du mangler, er der leverandører til stort set alt.
Evt. smid mig en mail på smss@b-web.dk med hvad du skal bruge, så kan jeg se, om jeg kan sætte det op i vores system til dig.

Med venlig hilsen
Kim Bang
B-WEB
Avatar billede Comasys Praktikant
29. november 2010 - 16:14 #2
Du kan også sende os en email på info@comasys.dk med det du har behov for, så kan vi sætte en løsning op til dig ..

Vi kræver som regel ikke noget abonnement for adgang til sms gateway og afregner pr. sendte sms.
Ikke noget med forudbetalinger af bunkevis af sms'er som du måske ikke sender.
Avatar billede leif Seniormester
29. november 2010 - 16:30 #3
Har gode erfaringer med CPSMS.dk
Avatar billede aka2 Nybegynder
29. november 2010 - 22:27 #4
Mere data om det jeg søger...
Sms skal være en del af betalingsfunktioen  det vil sige når kunderen skal til at betale sendes der en sms til mig og derefter tilbage sender jeg en sms om jeg godkender købet eller vil annuller købt.. lige f.eks. justeat.dk
Avatar billede leif Seniormester
30. november 2010 - 07:39 #5
Så skal du kontakte fx. Compaya.dk som tilbyder den form løsninger.
Avatar billede aka2 Nybegynder
26. januar 2011 - 11:57 #6
Så har jeg flere data jeg skal bruge det til : virtuemart database, det skal virker 2 vejs, skal kunne sende en hele bestilling.

Altså når kunden bestiller varer fra hjemmesiden, få jeg en sms med bestillingen hvor efter jeg skal godkende bestillingen og evt. skrive et kommentar til kunden (virtuemart status godkendt) derefter få kunden få et sms tilbage.
Avatar billede aka2 Nybegynder
24. marts 2011 - 23:44 #7
Så jeg tilbage igen ..
Har fået en sms printer.. mangler bare at få den koblet op til min hjemmeside.. og selvfølget at find en sms-gateway eller evt. gprs-gateway.
Avatar billede aka2 Nybegynder
24. marts 2011 - 23:47 #8
Så har jeg flere dataer til dig og fået en sms printer..
Avatar billede aka2 Nybegynder
27. april 2011 - 13:08 #9
lukker