Avatar billede filmeditor Praktikant
29. november 2010 - 11:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

reinstallering af windows på bærbar

Hej.

Jeg har netop fået min mors bærbar som hun har købt i en butik for ikke så langtid siden, en Samsung R530.
Nu vil jeg så gerne have geninstalleret Windows som ligger på fra starten, men hvordan?

Der fulgte ingen Windows cd med computeren, og det eneste som ligger på computeren som jeg kunne tænke mig til ville hjælpe, er Samsungs recovery solutions. Men selvom jeg laver en recovery, så går den bare tilbage hvor man skal logge på som min mor.

Det er forresten windows home premium som ligger på.
Avatar billede tobiasp Nybegynder
29. november 2010 - 11:09 #1
Hejsa

Har du prøvet at køre programmet som hedder "Recovery Manager"?
Du kan finde det under søgning i startmenuen hvis det er.
Avatar billede filmeditor Praktikant
29. november 2010 - 11:12 #2
Jeg prøver lige når jeg kommer tilbage fra byen. Tak
Avatar billede filmeditor Praktikant
29. november 2010 - 11:55 #3
Der findes intet som hedder recovery manager. Det eneste er samsung recovery solutions, men selvom jeg laver en fuld recovery, så går den som nævnt tilbage til min mors profil...og ikke helt fra starten som da hun købte den og skulle skrive sit navn osv.
Avatar billede filmeditor Praktikant
29. november 2010 - 13:09 #4
Hej igen.

Jeg tror egentlig ikke at jeg behøver at geninstallere windows alligevel.
Jeg har gjort det at jeg har oprettet mig som ny bruger med administrator rettighed, derefter har jeg slettet min mors konto og så har jeg ændret computer navn under Computernavn, domæne og arbejdsgruppeindstillinger inde i system.

MEN dem som har en løsning på mit spørgsmål må da alligevel gerne skrive hvad de har kommet frem til. Jeg holder denne tråd åben frem til det nye år.

På forhånd tak
Avatar billede filmeditor Praktikant
13. februar 2011 - 00:53 #5
lukker spørgsmål